Actionmans första krux besegrat

varit på källsberget idag å klättrat en snabbis, hann bara upp 2 ggr på actionman men sista försöket var jag så klura ut rätt beta på det första kruxet och nu känns det som att va fan det var väl inte så himla svårt ändå? så nästa gång är det bara att börja försöka med det andra kruxet som kanske är ännu svårare eftersom jag är så kort? men men, det var då en lyckad dag, alla framsteg är bra framsteg,

värmde en runda på king kong oxå, aldrig kört den förut en 6c+ som faktiskt kändes förvånansvärt lätt för graden, ett enda krux som jag tog mig förbi ändå ganska snabbt så den borde man kunna leda om man bara vill =)

det verkar me 99% säkerhet som att det blir Gaisenjarga imorrn me Zara, Anton å Winroth! blir jävligt skoj!



Lite bilder från källsberget idag:




Robban Hänger å dinglar från king Kong




Anton säkrar




Jag på väg mot kruxet på actionman




Petter säkrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0