Godzilla

Så idag gick man på Godzilla 7a+ för första gången, känns riktigt bra faktiskt och jag hoppas inte jag fått storhetsvansinne nu men jag tror faktiskt att nästa gång jag är iväg, har jag bara en bra dag så kanske jag är så sätta den!

Gjorde ju totalt bort mig idag, första rundan jag körde på den (uppvärmningen) så tog jag ut mig alldeles för mkt för jag hade bestämmt mig att ta mig till toppankaret vilket jag oxå gjorde men det resulterade i årets kallpump och resten av dagen hade jag absolut inge styrka eller pumptålighet... så fort jag gjorde ett move så kom pumpen tillbaka som ett brev på posten...

Men jag har satt alla enskilda move på leden och tror mig ska vara så sy ihop det en bra dag... vi väntar me spänning tills nästa gång det bär iväg och då skall jag inte vara dum å dra på mig nå kallpump!

Efter klättringen så drog jag hem till Petter för att tvätta mitt rep, det var så skitigt att det var rent sjukt, måste verkligen bli mkt bättre på att hålla repet på presseningen!





Godzilla



Robban on belay



Rep på tork



Kommentarer
Postat av: Fresse

Förändrarn

2011-07-22 @ 20:50:50
Postat av: Fresse

Förändrarn

2011-07-22 @ 20:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0