DL imorrn!

Länge sen jag bloggade nu men det har ju som inte hänt så mkt på klättringsfronten, var till läkaren igår så nu är jag uppsatt på en tid att få operera bort min hemska metallplatta i foten som gör att smärtan är olidlig i mina storskor =(

Sen har jag precis packat färdigt nu inför imorrn när det bär iväg till dödlars igen där det kommer bli en hel del aidklättring, själv räddning, portaledge och bullens i bröd i dagarna 2... vi drar vid 9 imorrn bitti så får man se när man är hemma på söndag, ska försöka uthärda i mina storskor så man får prova att klättra i dom oxå, smärta är ju bara vekhet som lämnar kroppen så det är bara bita ihop

mitt mål med helgen är att lära mig och bli bättre på allt! jag hoppas ju få möjlighet att göra nån riktigt bigwall här framöver, Anders är ju oxå sugen så jag hoppas att vi skall vara så få ihop det snart, det blir kanon hur som hellst att få öva tillsammans i helgen och fila på det som behöver slätas till, hoppas han inte skäller allt för mycket på mig för att jag råkar göra nå galet =) ska försöka ta en massa kort och kanske jag är så blogga imorrn kväll från telefonen ett kort inlägg =)

hoppas bara att man inte har glömt nån viktig detalj i klädseln eller hårdvaran, däremot måste måste måste jag spara ihop pengar så jag kan köpa en ny ryggsäck... den jag har är alldeles för liten, den är trasig och den är helt enkelt KASS!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0