Källsberget med Anders

Ja då har vi varit iväg, stod startklar halv 8 imorse och väntade på skjutsen, det har varit en kanondag verkligen, Anders har varit underbar med ett enormt tålamod och svarat på mina 10 000 frågor som jag ville veta, men så är det ju när man klättrar med livet som insats, man måste ju fråga först, lite jobbigt köra try and error stilen :S

Lett nån repa gått som 2a nån repa men vi har fått mkt klättring idag och ett underbart väder, en kanon kamrat som lärt mig massor, nån mys stund och riktigt genomblöta gympadojjor! Kanon kanon med andra ord hela dagen!

Som vanligt glömde jag ju att ta nå kort :( måste bli bättre på det där!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Varför denna plötsliga negativitet mot luggar johan? :P

2011-10-04 @ 21:23:27
URL: http://sofieri.blogg.se/
Postat av: Hanna - mamma till Elensia

Haha... nu var du fyndig!

2011-10-04 @ 23:35:49
URL: http://hannahaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0