allmänt

Har gått i djupa funderingar ett tag nu rörande min bouldervägg i garaget... altså det är nämligen så att nu hipps vipps tror jag inte att det blir att bila upp garagegolvet... (jag vet mr. velare nr.1) men det är först och främst så att jag har faktiskt inte råd att bila upp, gjuta isoleringsbetong och sen gjuta sula på det + då kostnaden för själva väggen... så jag beslutade mig som så för att bygga en vägg på befintligt material, försöka göra det billigt och sen om jag märker att jag använder väggen hela tiden så är det ju bara skruva ner den och bila senare, materialet till väggen finns ju kvar omän jag då får köpa lite extra... men skall jag vara så bygga en vägg i vinter så är det denna lösning som är rimligast.....


Till något helt annat så är Älvsbyklättrarnas logotyp nu spikad och jag tycker sj att det blev en riktigt fin logga:



Nog blev den väl helt ok?
(Ett STORT tack till min underbara bror som hjälpte mig med loggan)


Sen imorrn så blir det klättring på källsberget om vädret tillåter annars blir det att fara till Boden och hälsa på Anders, kolla lite utrustning och köra en session på hans bouldervägg,

ALL KLÄTTRING ÄR BRA KLÄTTRING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0