en kväll på Källsberget!

Ikväll var jag till källsberget som den eviga säkraren, kände att jag var i absolut behov av att få komma ut, andas frisk luft och bara befinna mig vid klippan, jag klättrade ju ingenting utan var bara som säkrare, jimmy och gänget skulle komma från luleå men dom dök aldrig upp, kanske var för dåligt väder, men Jag, Anders å Robban kämpade på i regnet (eftersom det är så överhängande så är många av lederna helt torra)
Robban är riktigt nära att sända actionman nu, det är absolut inte långt bort! Anders är nära att sända donkey kong! alla är så himla nära nu så det är skitskoj att vara där och vara med dom omän man inte kan klättra sj!
Tyvärr så gjorde Anders den där sista rundan som man aldrig skall göra... han gick upp för att lägga upp en heelhook och ta sig förbi kruxen och då smäller det till i nån muskel i hans rumpa så man får hoppas att det bara var en sträckning och att han är tillbaka så fort som möjligt och att det inte är nå mer allvarligt... källsberget kan ju inte ta 3 av våra klättrare då finns det inte många kvar i våran lilla grupp.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0