Falkberget

Jag, Robban och Anders drog iväg till falkberget igår, känner att jag är ganska begränsad med knät fortfarande, det gör ganska ont ibland medans man klättrar men man försöker som ändå inte tänka på det, men samtidigt är det svårt att verkligen göra sitt bästa...

gjorde hur som hellst en 5a och 2st 6a... var å klämde på förlängningen som är 6c men det var mkt blött här och var och jag är ju inte direkt i form så jag flashade kanske halva förlängningen tills det tog stopp, som att gå in i väggen =) men man känner att det är ganska tungt att klättra låga grader när det är på OS eller FL, man tar nog i lite väl mkt, hänger kvar onödigt länge i dåliga grepp osv. sen är jag ju så ur form att det finns inte =(

Men hur som hellst så verkade det vara riktigt fint där i kalix, synd bara det är så sjukt långt... men nog blir det nån mer resa dit alla gånger! kanske nu inte hinner i år men man hoppas väl på klättra resten av livet så =) haha...

Det viskas och pratas och funderas mkt på att göra nå drytooling leder så jag ska å reka lite imorrn efter jobbet... sen på lördag verkar det bli en trad tur till dölars! det ser jag verkligen fram emot, länge sedan jag trada, bara nu vädret är okej, säkert är det inte de men man får leva på hoppet..

Kommer lite bilder senare men hade ingen kabel med mig just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0