jaha???

hämtade posten från brevlådan igår och blev överlycklig för där låg mina alpinistböcker som jag beställt, sliter upp förpackningen och detta var vad som låg där i:
tror ni jag blev nå förvånad när en av böckerna är en kortlek!?!? jag har beställt fel! men ganska kasst av cdon tycker jag för kortleken står som "pocket" och inte tänkte jag att det stod "deck" i slutet av boktitteln... jaja man får ju skylla sig sj för att man inte är uppmärksam.
pratade me Anders idag, så jag skall fara dit nån kväll nån gång å gå igenom lite av varje, bla vilka böcker som kan vara värda att läsa!
sen börjar jag faktiskt känna mig lite bättre nu! jag vågar inte hoppas nånting, det kan ju vara för att jag äter 6 tabletter voltaren varje dag, men förhoppningsvis så blir det bättre och bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0