Källs!

Så äntligen kom den dagen när jag kände att nu kanske det ändå är dax att börja om! inte känns det ju helt 100 i knät men jag försöker som ta det lite piano, sen kan man ju inte vänta huuuur jävla länge som hellst!
Var ju som taggad att prova mina nya solution dojjor oxå.. fy F*N vad dom sitter thigt! haha, kunde klättra ett tag sen var allt jag tänkte på smärtan i fötterna, men dom måste ju klättras in och gå ut sig lite så kommer dom bli hur bra som hellst!

Dock har jag ju inte klättrat nu på hela 4 veckor och det kändes som jag aldrig klättrat förut i hela mitt liv, jag har ingen styrka alls i fingrarna, jag fick ont direkt (i fingrarna då) jag har inget flås... känns som jag tappat absolut allt jag byggt upp i sommar =( men man får hoppas att man kommer igen fort

Körde donkey som uppvärmning och jag var tvungen att hänga och vila.... vi körde actionman som var blöt här och där, sen körde vi paparazzo elefanten... vad är det för en led egentligen??? den som satte graden måste vara kung på crimpa! den är känslig, mkt små crimpar hela vägen, svårt att hitta fotplaceringar.. men skit samma att det gick über kasst idag jag har då fått klättra =)
Skorna var så thigta att huden på stortån har veckat sig innåt och på gränsen till trycksår på pektån =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0