King kong

yes igår kl 1600 så drog vi iväg jag å petter till Källsberget, hade lite QDs som skulle plockas ner å så, värmde upp på donkey kong å sen tänkte vi att va fan vi kan ju prova king kong 6C+ eftersom ingen har varit på den förut, petter startade å for iväg upp till där det börjar bli överhängande men kom ner igen, sen var det min tur och iom att han var på den först så blev det ju ett flash försök för mig, leden går ju ihop med slutet av godzilla som jag ju redan gjort 2 ggr i år, klarade hela king kong tills jag kom in på godzilla och hade 2 flytt kvar med händerna till klipp.... 2 FLYTT BARA och jag kukar ur helt... totalt glömt betan och vet inte om jag ska gå me höger eller vänster hand... så jag hänger skitlänge och funderar vilket resulterar i att jag får en runout och megapump och tänker nu måste jag verkligen avacera.. tar nästa grepp men är alldeles för slut så jag glider och faller... 2 flytt från ankaret!!!
känner mig grymt grymt besviken på mig sj där... hade varit roligt att få flasha nånting i den graden i sommar men men... kanske får nya försök vem vet?
Det var då hur som hellst skitbra igår! bra träning, mkt klättring och jag var helt färdig!
i början av king kong
En spread för alla spread älskare
Precis under där överhänget börjar
Jag märker att det är ganska svårt att klättra överhäng nu när jag inte kan lägga omkull höger knä i sidled... inga dropknees och man får tänka på hur man använder det benet hela tiden... jag hoppas ju bara att det ska bli skitbra på en gång men det är väl nu typ 5 eller 6 veckor sen jag gjorde illa mig och det är ju inte alls bra... men jag kan då inte hålla mig från att klättra...
Hade tänkt att fara idag igen med Petter och hans kompis Otto som jag aldrig träffat men va fan det ÖSER ju ner regn =( skit skit skit... Jag märker ju hur underbart bra jag mår och hur glad jag är när jag får vara ute i friska luften och klättra! jag kanske inbillar mig men det känns som jag blivit en bättre människa sen jag började me klättringen, allt känns då bara så bra just nu!
Sen skulle jag ju även hinna med att rensa Papparazzo elefanten men det han bli mörkt så det fick göras i pannlampans sken =)... hur som hellst, Papparazzo elefanten... vad är det för fel på den leden?? kanske är jag som är konstig men jag fattar ingenting av den och tycker faktiskt att den är skittråkig... ett flytt är dock riktigt känsligt och fränt som jag verkligen gillar men inte resten... får helt enkelt komma tillbaka till den när jag är avsevärt mkt starkare så kanske jag ändrar uppfattning om den =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0