leveransen har kommit!!

Ja jävlar va prylar jag har samlat på mig nu! Men nu är det garanterat köpstopp ganska många månader framöver =( men nu börjar jag ha i stort sett det mesta som jag akut behöver inför vintern... saknar bara handskar och skalöverdrag men jag får klara mig tills vidare med det jag redan har!

Vart ju som rena rama julafton delux igår när jag for till källsberget för att hämta paketet med grejerna som Anders fått hem från england. Sen kom ju även Jimmy, våran kära skoförsäljningsgubbe dit och krängde på mig ett par solutions =)

Ja allt passade även som ett smäck och jag är så sjukt nöjd nu över allt jag köpt omän det har ruinerat mig för LÅÅÅNG tid framöver, men det får helt enkelt vara värt varenda krona!




Min Primaloft jacka ihop packad




så ser den ut på mig, den är av märket outdoor research




Softshell byxor från The North Face Summit Series




Förstärkta där det behövs!




Och det är ju såklart en tvättäkta bajslucka på dom oxå! =) inte att förakta




Mina "nya" begagnade storskor!




Förhoppningsvis skall dom hålla tårna någorlunda varma i vinter, hoppas då ivf =)




Och mina nya solutions som skall ta mig till nya höjder!
hoppas bara knät blir bra så jag hinner testa dom i höstens sändarväder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0