Tristress...

Man har inte mkt att göra när man är skadad och det gäller att få tiden att gå, det är ju självklart helt underbart och härligt att få umgås med sin familj å sina barn, men man är ju en fysisk människa så det börjar fort att krypa i kroppen, det är som att man måste tömma sin energi då och då =)

i brist på annat så har jag faktiskt försökt vara ute så fort det har regnat lite mer för att testa mina nya kläder och hur mkt vatten dom släpper igenom, dock så har det som bara pissregnat hela tiden så inget direkt skyfall, altså har det varit lite svårt att avgöra hur fort dom läker igenom =)

men hur som hellst så har jag då beslutat att till veckan så skall jag lite smått börja om å pröva klättra lite så får man se vad knät säger, hoppas att det funkar!!!

Kommentarer
Postat av: Chrille

Kom till svappavara om du vill testa regnstället =)

2011-09-08 @ 15:24:53
URL: http://clagerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0