Klättring

Ja det var tänkt att jag å Mange skulle fara å klättra på åberget idag, vaknar upp till 1dm blöt nysnö så det var bara lägga den idéen på hyllan, istället tänkte jag påbörja v2 av klättergymet, gick sådär, första hålet jag borrade i golvet för att fästa syllen till den nya väggen så börjar det kaskadspruta vatten från golvet.... Happ där rök ett värmerör, så har raggat bilmaskin halva dan å sen bilat upp runt skadan... Döm av min förvåning när det är ett vitt pvc rör ingjutet i golvet... Jag har nämligen ingen golvvärme i garaget och det går ståltör till elementen... Ja detta förblir ett mysterium men nu försenas ju väggen ytterligare, VVSarn kommer imorrn bitti sen måste jag gjuta igen hålet innan jag kan börja om på nytt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0