9 dagar kvar

Nu är det 9 dagar kvar innan det bär iväg till stora sjöfallet... måste försöka hinna steka av det branta på källsberget till helgen så man blir lite varm i kläderna =)

ang blogg.se och deras app till iphone så har jag skrivit några testinlägg och det är när jag har bloggat från mobilen som det inte går att lämna kommentarer, så jag ska försöka att blogga så ofta jag bara kan från datorn, hade nästan börjat tro att alla slutat läsa min blogg för jag har ju inte fått nån kommentar på länge ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu funkade det. Tat lugnt grabben :)

2012-02-20 @ 13:07:12
Postat av: Lotta

Du kan ändra i appen om du vill att man ska kunna kommentera eller inte

2012-02-21 @ 15:26:36
URL: http://gretaturbo.blogg.se/
Postat av: Lotta

Och du kan gå in i inläggen som inte går att kommentera (genom datorn såklart) och klicka på fliken Inställningar bredvid kategorier. Boka i rutan så kan man kommentera igen!

2012-02-21 @ 15:28:37
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0