Klättring V 4,5 och 6

Jag har varit jävligt dålig på ta mig i kragen och klättrat dom sista veckorna, är ju svårt ibland när man tjorvat på med läggning av barn i 2h å klockan är 21:15 och man vet att 06:30 är det längsta jag får sova å då har jag varit upp 2 ggr under natten oxå, då är de svårt att motivera sig själv med att gå ner å köra en timme när man knappt orkar se på tv ens...

Men jag ska fasen bli bättre, jag tänker såhär att omän jag bara kör en kvart då är det ju ändå 15min mer än ingenting, plus att man kanske är så hålla motivationen uppe :) ja nä jag vet egentligen inte men de är väl bara köra? :)

Klättring V4: 4h
Klättring V5: 2h (på hälsans hus i Luleå, REP)
Klättring V6: 0,5h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0