Stora sjöfallet

det var ju som tänkt att jag skulle fara på DWS tävlingen i Umeå den 3e Mars men jag har mer å mer börjat luta åt att fara på isklätterträffen i stora sjöfallet iställe och igår så fixade jag dom sista detaljerna kring barnen så nu kan jag åka, det enda som är kvar är att söka semester och det ska ju inte vara nå problem!!
vi åker på Ons när jag kommer hem från jobbet, vid 17 tiden gissar jag och kommer hem söndag kväll. Jag Anders och Petter blir det som packar stegjärnen och yxorna å drar iväg för 4 dagars isklättrande, ska bli så sjuukt skoj och att få träffa lite andra klättrare och framförallt så borde man väl hinna utveckla lite mer teknik å bli bättre på att klättra under dessa dagar!!
Vem kan tacka nej till det här?????

Kommentarer
Postat av: saku

Vilken fin bild!

2012-02-21 @ 22:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0