En vecka har gått

och efter nogrann uträkning så har jag själv fått ihop 10h på väggen ( 7 dars period) och allt som allt har det klättrats 25,5h på väggen totalt.. få se vad denna veckas tid blir... har en liten bok som man får skriva in sig i när man kör så att man håller lite koll på tiden, kan vara ganska skoj att se hur mkt väggen används...

har haft 2 Umeåbesök oxå, Anton Eriksson var ju upp under jul och han har ju hjälpt till att bygga och skruva väggen, sen igår dök Magnus Eriksson Brännström upp å vi körde ett riktigt bra pass och hade det trevligt i nästan 2,5h =) dock så resulterade hans besök i en fin blodfylld blåsa som sprack sista presset så idag när Winroth, Laban och Petter kom förbi så var jag sliten som en tomte å allt gjorde bara ont i kroppen så jag har nästan inte klättrat nå idag, men det spelar som ingen roll, fick ju ett grymt pass igår istället!

börjar komma upp lite mer å mer problem nu oxå vartefter folk är förbi å hittar på nytt, sen kom Petter med typ 5 skumgummimadrasser idag så det blir bättre å bättre... behöver ju betydligt betydligt fler innan vi kan surra ihop dom i en byggpressenning och göra en seriös tjockmadrass...

men shit vad nöjd jag är med väggen ändå, känns som att det blir att klättra mer eftersom det inte är så jobbigt att "ta sig till" klättring
syns så grymt dåligt... men det är en djup "flapper"
börjar ta sig med madrasser nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0