klättring Vecka 3

3e veckan med väggen och denna blev det 13h totalt varav jag själv fått ihop 5h... tar det ju som sagt ganska lugnt nu för att inte skada mig. gått på en liten smyg deff oxå för jag känner sj att det börjar spåra och jag har blivit alldeles för tung =)

Bestämde mig igår när vi bouldrade att nu är det dags att börja köra laps i taket så fort jag har nån med mig... jag orkar helt seriöst inte hela taket för jag har för dålig ledkondis eller vad man skall kalla det för, och med tanke på dwsen i umeå som är 1,5 månader bort så kan jag ju inte skämma ut mig med att susa upp 5m och sen inte orka ta nån turbojugg för att jag är slut.... nä nu blir det pump som gäller... satte även näst sista problemet jag jobbat på igår så jag behöver inte riktigt känna mig misslyckad heller, men kändes FINT att sätta gröna metolius leden som har spökat med mig länge, det var en ytterst liten förändring av vänsterfoten som plötsligt gjorde att jag sätter den varje gång nu (nästan ivf) =)

Kommentarer
Postat av: p3

vad är det för dws?

2012-01-24 @ 17:31:27
URL: http://611stoners.blogspot.com/
Postat av: Johan

Innomhus, överhängande som övergår i tak... Vet inte så mkt om den, bara fått lite inside info om att den är i början av mars

2012-01-25 @ 09:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0