Rea på addnature

Ja var in idag och skulle bara kolla runt lite... Slutade med en beställning på många tusenlappar... Men då beställde Zara med mig plus att jag har beställt 2 softshell bibs och 2 dunjackor och jag skall ju inte ha allt utan nu har jag gjort som tjejerna, beställt massor så man kan skicka tillbaka 90% av det man beställde hem... Nä men det var fri frakt och fri retur och det kan ju vara fint att jämföra 2 byxor hemma istället för en sida på internet, nä men det blir kanon det här, hoppas mest att jag kan ha nån av byxorna för det är jag i mest akut behov av....

Hoppas på ett crimpknäckande klätterpass med Zara ikväll!! Har inte övertygat henne än men jag hoppas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0