ny highpoint..

kom till en ny highpoint på bigger than jim idag, 2 flytt bort från ankaret så misslyckades jag... fan vad jag blev besviken, jag har kört den där leden så många gånger nu å fallit å fallit på samma ställe varje gång, nu tog jag mig förbi det och trodde faktiskt jag skulle sätta leden men se icket, aaah så sjukt surt, kunde jag bara inte ha gjort det och fått den tillfredställelsen att äntligen få ticka av den??
 
hade ju iofs som mål i år att göra en 7b och innan året är slut så har jag ju klarat den, men ändå.... jag var ju så nära.....

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ta två vilodagar så sitter den vid nästa besök!

2012-07-11 @ 10:50:02
URL: http://www.borrbult.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0