Källsberget idag

så blev det att jag å Patrik drog iväg till Källsberget vid halv 6 ungefär, doggade upp på paparazzo elefanten 7a+, tycker den leden är lite knepig, kanske bara jag men jag har svårt att hitta sekvenserna i den..

Sen värmde jag lite till och spanade in betan på bigger than jim 7b, första gången jag är upp på den å kollar, sen gjorde jag ett press men föll 2 klipp från toppen, jag var så sjukt pumpad å så ska du göra 4 flytt i rad på mindre crimpers, kom upp fel med foten och jag var verkligen inte så få kraft till att göra det... men men det känns som den nog sitter nästa gång bara jag kommer rätt och använder lite av den där extra kraften vi alla besitter =)

hur som haver var det en riktigt fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0