Tillbaka till verkligheten

Så har man kommit hem efter en totalt underbar helg i gaisenjarga där jag fick borsta upp mitt första problem, göra min första FA samt knäcka mitt personbästa allt på samma problem som jag döpte till "Älvsbyn"

Men som rubriken antyder är man tillbaka till verkligheten, fast det är heller inte riktigt det jag menar utan jag pratar om nyturen "tillbaka till verkligheten" vi var ett gäng och ingen har nog någonsin sett sån action som där och då!! Jävligt ballt var det och jag ångrar att jag inte försökte lite hårdare... Men men, problemet var ett sva med ett dyno från skit på slutet...

Men jag ska skriva en bättre reseberättelse sen med bilder och film!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0