Svacka igen =(

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga... inne i en svacka igen efter att ha haft en sjukt stark vecka me hur mkt träning som hellst och motivationen var på topp... kanske är det för att jag får träna själv hela tiden och att jag i det långa loppet är för svag psykiskt för att pusha mig till gränsen gång efter gång, att man som kanske till slut halft ger upp och ens psyke orkar inte stå å skrika i bakhuvudet: TA I NU Å GE GÄRNET DIN TJOCKIS!!! ETT MOVE TILL ETT MOVE TILL BARA!!!!! jag har tränat 6 av 7 dagar sista veckan men nu igår och idag har jag totalt på 2 pass kört 45... jag hänger å tänker typ att nästa move är jobbigt det orkar jag inte göra...
det kan ha att göra med att min motivation sjönk nå drastiskt när vi hade årsmöte igår och 6st kom... jag vet att jag är en sjuk människa som förutom när jag är med mina barn så tänker, drömmer och lever jag klättring, jag vill träna 6 dar i veckan, jag vill klättra ute så ofta det går, jag läser böcker om klättring jag ser filmer om klättring allt annat känns orelevant, jag vill som bara klättra på min fritid, tyvärr är jag den enda i den här byn som tänker och känner så och jag känner jag tappar mer och mer när jag inte orkar pusha mig själv...
det är så lätt att vara stark när man får dela styrkan med någon... nån som skriker åt en, nån som pushar en och nån som alltid är sugen på haka på men som sagt, det är en svacka och jag kommer resa mig upp igen som jag alltid gör och ha en bra vecka, men sen hamnar jag säkert i en svacka igen... men det får man ta då och bearbeta då... imorrn är första lediga lördagen på jag minns inte ens hur länge som jag inte har nån inplanerad klättring på, nån som är intresserad ring så fort som möjligt så hakar jag på vad som hellst!!!
jaja blev en "wall of text" idag, men som jag skrivit förut så är bloggen till för mig sj och mina egna tankar, det är kul att folk följer mig och det uppskattas alltid att man haft många besöäkare men jag ber inte om ursäkt för min huvudvärksframmkallande wall of text :D
Sov gott alla vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0