Hundberget

Så i fredags drog vi till hundberget och hör och häpna, jag gjorde en årsflash av liemannen och var nära att sätta zorro på första försöket oxå men tyvärr så var jag lite för svag så jag föll på sista movet =)

hur som hellst så tog jag tillfället i akt att prova min nya actioncam (jag lägger upp ett klipp till sen där jag sj klättrar så ni får se ungefär hur det fungerade) men hur som hellst så provade jag att filma Anton där jag stod och säkrade med kameran och då fångar jag ett härligt fall =)
Anton skulle precis klippa 3e bulten och man ser precis före han faller det jag matar ut det sista slacket... sen ser man hur nära marken han stannade, kanske 50cm eller nånting... (till Mamma: det är inte så farligt som det ser ut, omän han hade fallit en meter till så hade han inte gjort illa sig då repet är dynamiskt och töjer sig 33%, man bromsas upp ganska mkt innan man faktiskt stannar av)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0