Källs igen

Var å klättrade igår igen, tyvärr kändes det långt ifrån den form jag upplevde i söndags :s men det kanske blir så när man haft en toppendag så är man lite sliten dagen efter...

Körde ivf godzilla som uppvärmning men föll av klantighet på sista greppet,
Sen körde jag actionman, sen fick jag ticka av king kong (6c+) har bara kört den en gång förra sommarn och då föll jag oxå på sista greppet... Ja sen gick jag ivf på bigger than jim men jag var alldeles för sliten och jag var helt degig i skallen oxå, glömde helt betan på en lättare passage före kruxet som jag alltid satt förr och nu föll jag hela tiden... Nä det var bara känna sig besegrad och bege sig hem...

For ut och tog en 5km promenad med Zara istället :) måste nog vila fingrarna en dag typ :)

Robban ville så mkt jag skulle följa på onsdag oxå men jag vågar då inte fråga Zara, jobbar 96h denna vecka å har redan varit borta både söndag å måndag... Nä man måste nog ta sig en ofrivillig vilodag och blicka fram mot NBM i helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0