nya inköp

Eftersom mina knän är halvt om halvt totalförstörda så kan jag inte springa eller jogga... det har gått hyfsat nån gång på barkat spår men asfalt är totalt förkastligt... tyvärr har jag ju kondition som en 79 åring och MÅSTE göra nånting åt det... så vad jag gjorde var helt enkelt att jag beställde ett par fivefingers
Just nu körde addnature nån grej att om du köpte dessa skor för 800:- så fick du denna jacka på köpet värde 400:-
Sen idag beställde jag även nå löparthights från sportamore för 229:-
och med denna utstyrsel så räknar jag med att jag får springa sj... Zara lär inte vilja visa sig med mig när jag kommer i mina thighta brallor och fivefingers =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0