siurana

Då åker man till Siurana imorrn kväll... eller vi åker till sthlm, och vidare till spanien på torsdagsmorgonen.. det roliga är att jag pratade me Jimmy Sundin igårkväll som är ute i 3-4 månader och bilar omkring i Europa med sin husbil och bara klättrar och far vart vinden vänder... nu är det så att han och Maria ska vara i Siruana på samma ställe dit vi ska, kommer bli sjukt skoj att träffas där nere!!
jag hade ju nån plan här förut i sommar att jag skulle planera in en resa och fara ner å hälsa på dom, men min budget räckte helt enkelt inte till... men nu blir det ju så ändå så det känns skitskoj!!
 
Får se vad det blir gjort i Spanien... vi har ungefär 3,5 klätterdagar men jag är så rädd för att man skall slita ut sig när man är så kort tid... känns inte som man har råd med nån vilodag direkt och ni som klättrat mkt vet ju hur sliten man blir av 3 dagars ihärdigt klättrande.... man kanske får klättra med hjärnan helt enkelt =)
 
 
Jimmy Sundin från årets DWS tävling
 
 
Maria Pelli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0