fortsättning kass bloggare del 3

Jag har även varit i handlartagen... Fick köpa en begagnad transiver av en kompis för 500:- så det blev affär, jag och Aron har även tränat sök och det får man väl säga gick riktigt bra... Vi känner oss trygga med varandra =)

Dock saknade jag sond och så råkade jag bara vara in på addnature s vårstädning och hittade en lätt sond för 300:- som jag klickade hem... Dom hade även rea på snöskor och eftersom jag isklättrar så är jag i stort behov av snöskor då det alltid är ett meck att hålla på låna hela tiden... Så det blev ett klick där oxå...


Sen har faktiskt outnorth sponsrat mig med en actionkamera. Jag skulle få en Gopro black edition men det var en massa strul fram å tillbaka men i slutändan blev det en hobo jib 4 som damp ner i brevlådan... Verkar vara en bra och gedigen kamera men den är mkt större å klumpigare än Gopro och väger nästan 100g mer... Kanske låter lite men det är vikt som skall bäras + att den känns osmidig på hjälmen... Men det blir ändå skoj att prova den i kebne... Gratis är gott säger dom väl?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0