kass bloggare...

Ja det är väl så att vi har våra ups and Downs i olika saker, för mig just nu är det väl att uppdatera vad jag håller på med...

Det har då hänt och gjorts en massa på sista tiden så jag borde haft mkt att skriva om, men men...

Jag kan börja med min kropp... Jag vet att jag legat på latsidan, blivit lite klättring om ens nån... Jag har inte tränat nå Annat heller för den delen utan bara suttit i soffan och tryckt onyttigheter om kvällarna. Detta resulterade ju såklart i en rund och go mage, noll kondition och en slöhet som smyger sig på och gör det svårt att hitta nån motivation till nånting förutom då att skynda till bilen för att hinna på affären innan dom stänger å köpa ostbågar...
Men det var en dag där för kanske 3 ve kor när jag råkade ställa mig på vågen, 74,9 pannor... Inte vägt så mkt sen jag gick grundskolan =(
Jag ska på en "expedition" till kebne där jag ska bära 25kg packning och skidra med slalom skidorna och hudar över 2 mil första dagen till BC... Jag började inse att det här håller fan inte... Nu är det börja träna som gäller och sluta äta skit...
Nu har det nog gått 3 veckor och jag har inte lagt om kosten nå... Är det plättar med sylt, grädde å socker till lunch då äter jag det... Däremot äter jag ingenting efter middagen och ingenting därimellan... Jag har även tränat kanske 4-5 ggr per vecka å nu väger jag "endast" 70 prick... Men jag känner mig starkare å mer uthållig =)

Här är ivf en film som visar en del av den träningsform jag använt mig av: https://vimeo.com/m/63695238

Men jag har även försökt att så ofta jag kan bära ryggsäck, jag har kört nå form av styrke/aerobics pass i garaget... Armhävningar, situps, utfall, benböj m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0