Kusin dioxin

Ett boulder på Hundberget som är runt 6c+
Blev ett kvällspass med Anton och det var stört kul å härligt idag... Länge sen man bouldra å jag kände det nu att man har saknat det! Måste klämma in mer boulder mellan repturerna ;)

Satte ivf alla flytten ganska fort och kom på betan rätt snabbt.... Utom i slutet där kanten som man följer viker av och går neråt.... Blir sjukt mysko när man kommer dit och det var även där som mina press tog stopp... Gjorde kanske 4 press som kändes riktigt bra tills slutet där är jag inte riktigt är så komma överens med hur jag ska göra...

Jaja... Det var då sjukt skoj och nu finns den ju fortfarande kvar att göra så inget dåligt med det ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0