helgen

Helgen tillbringades i Umeå med Anton, fjodde och paret stenlund/svonni... På lördagen drog jag, Anton och fjodde ut till mosjön för att klämma lite på dom kända stenarna.... Värmde upp på shangri-la som är en mkt fin 6B+
Därefter var jag lite sugen på prova ett hårt One move wounder "Sami saying som är en 7B... Det är inte så beta betonat utan det handlar mer om att gripa tag i crimparna och dra för kung och fosterland... Första försöket märkte jag att jag är nog faktiskt så göra det flyttet om jag bara tar i.... Så mitt andra försök på problemet bestämde jag mig.... Det är bara ladda upp för att ge allt i ett försök... Så på mitt andra försök så var jag så ta gaston greppet och lyckades mantla upp och där satt den :) jag var sjukt sjukt nöjd =)
Sen testade jag lite på "return to sender" en 7B+ som säkert skulle sitta men jag skulle nog behöva ivf 2 dagar på det, kanske mer... Men känslan sa att jag har det i kroppen...

Nästa dag så drog vi ut till skravel å klättrade lite enklare problem... Testade lite svårare grejer men i slutändan var jag nog för bakis för att göra nå stordåd...
Men det blev 2st mantlingsproblem i graden 6B+ den ena "blitzkrieg" som är mantlingen till björnkram och den andra var "war"
Testade lite på mobilization 7A men jag tror den är lite för morpho för mig... Gjorde även första flyttet på "battlezone" som är en 7A+ men var inte så mantla upp tyvärr.... Jag var för sliten helt enkelt....

Men en toppenhelg blev det! Grymt trevligt och tack alla inblan
dade






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0