glaurung 7B

Var i Kantaberg i lördags med ett helt underbart gäng glada klättrare =) värmde upp på D&D stenen, körde the shield å några 6a/6a+ problem och sen gjorde jag några försök på glaurung 7B... Tog inte jättemånga försök så satte jag mantlingen... Tro att jag blev förvånad!!! Klättrade enligt en ny beta så frågan är ju om graden håller... Misstänker att den är enklare med den nya betan men jag är för dålig för att uttala mig... Är hur som grymt glad att sätta den =)

Sen körde jag en del på zoolander men solen låg på å stekte problemet så jag insåg efter ett tag när min vänsterhand var i trasor att idag kommer jag inte kunna klättra zoolander...

Körde sen på "return of the king" 7a+ där jag var så klättra hela problemet flera gånger fram till sista flyttet.... Man ska släppa sin häl och ta en pendel där man gör ett skick vid rätt ögonblick och använder pendeln som hjälp för att ta toppjuggen.... Jag kom nära men inte nära nog =(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0