piip censur piip piip censur

Svordomarna haglade idag i Kantaberg.. Drog upp sj för att jobba på zoolander... Allt kändes bra tills 3e försöket när jag sliter hål i mitt redan dåliga finger... Letar i väskan efter tejprullen och inser att jag har glömt den.... Tur jag var ensam i skogen, annars hade man behövt ha dit en präst och kasta heligt vatten i skogen....

Hur som så fortsatte jag utan tejp och lyckades faktiskt ta mig 2 flytt längre... Nu är det som bara själva mantlingen kvar som ska göras och jag har ingen aning om hur högt man ska klättra... Får man mantla när man tagit sprickan eller ska man traversera till högsta punkten å mantla där? Ja hur som helst så är nog nya press långt bort... Mitt finger måste läka... Dessutom ska jag till min "broder" Anton i Umeå om 2 helger och då måste jag vara hel och fräsch! Då ska det bouldras som aldrig förr!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0